cart icon

אין מוצרים בסל הקניות.

שובר מתנה
משלוח חינם ברכישת כלים ואביזרים מעל 199 ₪

SAY HAY!

מיליון עוקבים באינסטגרם מעידים על האהדה חובקת העולם למותג הדני לעיצוב הבית. מה סוד הקסם של HAY?

עיצוב במחירים נגישים

HAY, המותג הדני האהוב לעיצוב נוסד ב-2002 על ידי בני הזוג רולף ומטה היי ( ROLF&MATTE HAY ). המותג מציע מגוון רחב של ריהוט ואביזרים לבית ולגן וחנויותיו ממוקמות בכל רחבי העולם. בני הזוג נפגשו והכירו כשעבדו בחנות העיצוב GUBI בקופנהגן שייצגה כמה ממותגי העיצוב הבולטים בעולם. “שנינו אהבנו את המוצרים, אבל רבים מהם היו מחוץ להישג ידינו” צוטטה מטה בעבר כשסיפרה איך בעצם הוקם HAY. “רצינו לייצר עיצוב במחירים סבירים ונגישים. זה היה החלום שלנו”. מאז הפכו בני הזוג את המחשבה הזאת לאידיאולוגיה של ממש: “אנו שואפים להפוך עיצוב משובח לנגיש עבור קהל כמה שיותר גדול, בשיתוף עם כמה מהמעצבים המוכשרים ביותר, הסקרנים והאמיצים בעולם”.

עיצוב משובח ונגיש, בשיתוף עם כמה מהמעצבים המוכשרים ביותר בעולם

שיתופי פעולה עם מעצבים מובילים

בני הזוג HAY עוסקים בעצמם בעיצוב כשחלוקת העבודה הבסיסית היא שרולף אחראי לרהיטים ומטה אמונה על האביזרים. עם זאת המותג מאמין בשיתופי פעולה יצירתיים ומפרים עם מעצבי ה- IN HOUSE של המותג ועם מעצבים שמככבים בסצנת העיצוב הבינלאומית כמו סטודיו DOSHIEַַַַַַ&LEVIENַׂׂׂׂ הלונדוני של סטודיו BIG GAME השוויצרי ועם האחים רונאן וארוון בורולק (BROTHERS BOURLLECOUE).”אנחנו עובדים עם כמה מהמעצבים המובילים בעולם, כאלה המספקים רעיונות חדשניים, מוזרים ובלתי קונבנציונאליים, שניתן לתרגמם לצורות ולמוצרים חדשניים”.

כורסאת UTCHIWA בעיצובם של DOSHIַַ&LEVIEN

הרבה יותר מעיצוב סקנדינבי

פונקציונאליות, פשטות, אלגנטיות, צבעונית נעימה לעין, שימוש בחומרים טבעיים ומאידך גישה תעשייתית מודרנית הם כמה מהערכים המנחים את העיצוב של HAY. אלו הם גם הערכים הבסיסיים של מה שאנחנו רגילים למצוא בעיצוב סקנדינבי. אבל, התוצאה, במקרה של HAY, גדולה מסך המרכיבים הללו. “אני מאד אוהבת את השילוב של זול ויקר, אופנתי ולא אופנתי, וינטג’ לעומת פריטים חדשים”, אמרה מטה היי (ׁׁׂׂׂׂׂׂׂׂׂׂׂMATTE HAYׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׁׂׂׂׂׂׂׂׂׂׂׂׂׂׂׂׂׂׂ) באחד מהראיונות שנערכו איתה בעבר. כשמוטו המותג הוא: ONE WORLD, ONE PHILOSOPHY, ONE FAMILY, ברור שקברניטי המותג מכוונים לעיצוב גלובאלי שמייצר מכנה משותף בזכות יצירתיות פורצת גבולות.

שימוש בחומרים טבעיים ומאידך גישה תעשייתית מודרנית

פונקציונאליות, פשטות, אלגנטיות וצבעונית נעימה לעין

 שיתופי פעולה עם מותגים מובילים

בעידן שבו הרומנטיקה והמקוריות המחשבתית פינו את מקומם לטובת ייצור המוני נטול רגשות, נדמה שב-HAY, שומרים על אותו הניצוץ שהיה עם הקמת המותג. “זה לא שהתחלנו את העסק עם איזו תוכנית עסקית גדולה, זה עניין של תשוקה ורעיון, שובבות ואנרגיה שאנחנו מקבלים ממפגשים עם אנשים”. את התשוקה היצירתית שלהם מגייסים ב- HAY גם לטובת שיתופי פעולה מעניינים עם מותגים מובילים. בין השת”פים המסקרנים שנעשו לאחרונה ניתן למצוא את קולקציית קפסולה ש- HAY עצבו לאיקאה, את שילוב הכוחות והקולקציה המשותפת עם מותג האופנה COS.

מינימרקט HAY בחנויות מותג האופנה COS

 

תשוקה, רעיון, שובבות ואנרגיה הם ערכי המותג

סופרמרקט: מעפרון עשוי עץ ועד ספה

בכל החנויות בעולם של מותג העיצוב הדני, וגם בחנות העיצוב של ה- MOMA בניו יורק, בחנות מוזיאון פיקאסו בפריז ואפילו בסלפרידג’ס הלונדונית תמצאו את המינימרקט של HAY. המינימרקט, שהפך לאחד מסימני הזיהוי של המותג הושק לראשונה בשבוע העיצוב במילאנו ב-2014. תוכלו למצוא בו המוני פריטים מפתים שתתקשו להשאיר אותם על המדפים.

HAY MINIMARKET

KALEIDO- מגשים מעוצבים במגוון צבעים

את הקולקציה של HAY תוכלו למצוא באולמות התצוגה של TOLLMAN’S DOT