מדיניות משלוחים והחזרות
משלוח ואספקה
- טולמנ’ס תספק את המוצרים שנרכשו באמצעות אתר האינטרנט, לכתובת בישראל שיציין הלקוח בעת הזמנתו, על פי התנאים המפורטים להלן. טולמנ’ס מתחייבת לספק רק מוצרים אשר התמורה בגינם שולמה במלואה (לרבות בגין ההובלה) ולכתובת אשר ציין הלקוח.
התשלום עבור המשלוח, יתבצע באמצעות אותו אמצעי התשלום באמצעותו נרכשו המוצרים באתר.
- משלוחים יבוצעו בתוך כ 7 ימי עסקים. (לא כולל שישי, שבת, ערבי חג וחג) לפריטים קטנים (* פריטים קטנים הנם פריטים בגודל אריזה עד 40X40X40 ס”מ ו/או עד 5 ק”ג.) ו כ 10 ימים לפריטים גדולים. או מועד מאוחר יותר כפי שיצוין בפרטי המוצר, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי שבתון כאשר תחילת ספירתם היא ביום קבלת אישור העסקה מחברת האשראי.
- טולמנ’ס תעשה כמיטב יכולתה להקדים את מועד האספקה ו/או להתאימו לצרכי הלקוח.
- איסוף עצמי של מוצרים אשר נקנו באתר, מהסניף שצויין על ידי הלקוח בעת ההזמנה, הוא כ 4-7 ימי עסקים או מועד מאוחר יותר כפי שצויין בפרטי המוצר. (יצרו קשר מהסניף כאשר הפריט מגיע לאיסוף)
- הזמנה שבוצעה לאחר השעה 16:00 תיחשב, לצורך מועד האספקה, כהזמנה שבוצעה ביום העסקים שלמחרת.
- פריטים המצריכים שימוש במנוף – עלות נוספת החל מ-350 ₪ בהתאם לקומה הרצויה (התשלום הנו ישירות למנופאי)
- פריטים מעל 190 ס”מ לא נכנסים במעלית יש לוודא שניתן להעלות במדרגות, עד קומה 3 כלול במחיר ההובלה, מעל קומה שלישית תשלום נוסף למובילים.
- פריטים מעל 220 ס”מ מצריכים טיפול מיוחד, יש לבדוק ולברר מול שירות לקוחות לפני הרכישה.
- טולמנ’ס לא תהא אחראית לכל עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שייגרמו כתוצאה מפרטים שגויים ו/או לא מדויקים ומלאים שמסר הלקוח ו/או כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה של טולמנ’ס לרבות שביתות, השבתות, מצב חירום ביטחוני וכיוצא באלה.
יצירת קשר
לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של החברה בטלפון שמספרו 2483*
ביטול עסקה והחזרת מוצרים
- הלקוח יהא רשאי לבטל את העסקה תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר או ממועד קבלת מסמך הכולל את פרטי העסקה, המאוחר מבין השניים בהתאם ובכפוף להוראות כל דין, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 והתקנות מכוחו.
- לקוח המבקש לבטל את רכישתו יוכל לעשות זאת באמצעות הקישור המתאים בעמוד הראשי של אתר האינטרנט של טולמנ’ס דוט או באמצעות פניה טלפונית למוקד שירות הלקוחות של טולמנ’ס.
- יובהר ויודגש כי ביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח ללקוח, יהיה כפוף להשבת המוצר לחברת טולמנס ישראל בע”מ.
- כלי בית ניתן להשיב לכל אחת מחנויות טולמנ’ס על ידי הלקוח
- פריט ריהוט, יהיה כפוף להשבת המוצר למרכז הלוגיסטי של חברת טולמנס במתחם הרכבת בית יהושע.
- או לחלופין לתיאום איסופו של המוצר על ידי חברת הובלה של טולמנ’ס, על חשבונו של הלקוח, כשהמוצר שלם, באריזתו המקורית, וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
- יודגש ויובהר כי, ביטול העסקה ו/או החלפת המוצרים ו/או זיכוי ו/או השבת התמורה ייעשו בהתאם להוראות כל דין.
- יובהר כי, בהתאם לכל דין, טולמנ’ס תהא רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ₪, הנמוך מבניהם, ובניכוי עלות סליקת כרטיס האשראי, בכל מקרה של ביטול העסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, הכול בהתאם ובשיעורים הקבועים בדין.
- הלקוח יהא רשאי להחליף את המוצר שהזמין במוצר אחר או לקבל תמורתו זיכוי לרכישה ברשת טולמנ’ס ו/או באתר האינטרנט תוך 30 ממועד קבלת המוצר ובלבד שהמוצר יוחזר לידי טולמנ’ס ו/או מי מטעמה כאמור בסעיף 5.3 לעיל במסגרת 30 הימים כאמור. הודעה בדבר החלפת המוצר/קבלת זיכוי כאמור והשבת המוצר לידי טולמנ’ס תתבצע בהתאם להוראות 5.2-5.4 דלעיל ובשינויים המתחייבים.