שואלים אותנו
כל התשובות לשאלות הכי נפוצות
האם אחרי הקניה אפשר יהיה לשנות בחשבונית את שם הלקוח?
לא, לפי החוק אין לשנות פרטים בחשבונית לאחר שיצאה.
מתי הפריטים שהזמנתי יגיעו?
הזמנות של כלי בית ואבזור מגיעות תוך כ 4 ימי עסקים, הזמנות שכוללות פריטי ריהוט יגיעו אליכם תוך כ 7 ימים. אנחנו עושים הכל כדי שההזמנות שלכם יגיעו אליכם במהירות האפשרית.
ניתן לראות פירוט בקישור הבא: https://www.tollmansdot.co.il/delivery-returns/
קיבלתי משלוח עם מוצר פגום. מה עושים?
צרו איתנו קשר עם כל פרטי ההזמנה ונטפל בבעיה במהירות האפשרית. ציינו את שמכם, מספר הטלפון שלכם, כתובת המייל, מספר ההזמנה, שם הפריט שניזוק, המק”ט (מספר קטלוגי) שלו ואת תיאור הבעיה. נעשה הכל כדי לטפל בזה במהירות.
ראיתי מוצר באתר שלא הייתה אפשרות לרכוש אותו. מה אפשר לעשות?
באתר ישנם פריטים למכירה אונליין, אלה עם תגית סל קניות וכפתור הוספה לסל (או עם הכיתוב COMING SOON אם הפריט חסר כרגע במלאי)
בנוסף, באתר קיימים מוצרים הניתנים לרכישה ביבוא מחו”ל לפי הצרכים והרצונות שלכם, כלומר עם סוגים שונים של בדים, צבעים ומידות. אותם לא ניתן לרכוש אונליין באתר.
נדלקתם על פריט שלידו מופיע הכפתור – “אהבתם? דברו איתנו” – לחצו עליו ודברו איתנו.
בצעתי הזמנה ואני רוצה להוסיף עוד פריטים, איך אפשר?
אם הפריטים הנוספים הנם בסכום המקנה הובלה חינם, את/ה מוזמן לבצע הזמנה נוספת. אם הפריטים הנוספים מצריכים תשלום הובלה, עליך לפנות אלינו ואנו נבצע את ההזמנה דרך אחת החנויות ונצרף להזמנה הקיימת כל עוד לא יצאה מהמחסן שלנו.
המוצר שהזמנתי הגיע בצבע שונה/מידה שונה ממה שהזמנתי ואני מעוניין להחליפו לפריט שרציתי. מה עושים?
אנו עושים כל מאמץ שהפריטים יגיעו בהתאם להזמנה, אך מקרים כאלו קורים. צרו קשר וציינו את פרטי ההזמנה: מספר ההזמנה, שם, טלפון ומייל. שם הפריט השגוי, ו המק”ט שלו. ותיאור הבעיה. אנו נשתדל לטפל בבעיה במהירות האפשרית ולהחליף למוצר הנכון.
האם אני יכול להשתמש בשוברי טולמנס דיגיטלים / BUYME באתר?
כן, ניתן לשלם באתר בביימי ובשוברי טולמנס דיגיטלים.
רק לשים לב שב BUYME סכום המוצרים לתשלום גבוה מסכום השוברים. כיוון שלא ניתן לקבל יתרה.
המוצר שקיבלתי ממש לא מתאים ואני מעוניין לבטל מה עושים?
כאן כל המידע על מדיניות הביטולים שלנו: https://www.tollmansdot.co.il/delivery-returns/
אפשר גם ליצור אתנו קשר